.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تبعات منفی اجرای طرح تحول اقتصادی درانتخابات

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح تحول اقتصادی دولت بهتر است پس از انتخابات ریاست جمهوری اجرا شود، گفت: اجرای این طرح در پایان کار دولت تبعات منفی بر انتخابات ریاست جمهوری دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد حسن غفوری فرد پس از حضور در نماز جمعه ساری در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول اقتصادی در شرایط فعلی ممکن است تبعات منفی در مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور داشته باشد، افزود: به نظر می رسد اکنون زمان مناسبی برای اجرای این طرح بزرگ در کشور نیست .

وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس هشتم خاطر نشان کرد: به دلیل فعال نشدن کار گروه های تخصصی مجلس و پایان فعالیت دولت نهم بهتر است اجرای طرح تحول اقتصادی پس از انتخابات موکول شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انجام مطالعات این طرح در این دوره تا حدودی بی مناسبت است تصریح کرد: اجرای طرح تحول اقتصادی پس از انتخابات دهم به اجرای مناسب آن کمک می کند .

غفوری فرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه سالانه حدود 100 هزار میلیارد تومان یارانه بابت سوخت و کشاورزی در کشور پرداخت می شود، اظهار داشت: 90 هزارمیلیارد تومان از یارانه فوق مربوط به بخش سوخت و انرژی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بنزین مصرفی ایران به قیمت هزار و 160 تومان از بازار آزاد خریداری می شود گفت: این فرآورده با لیتری 100 تومان به عرضه می شود که مابقی آن یارانه است.

غفوری فرد با تاکید بر اینکه پرداخت این میزان یارانه به نفع طبقه ضعیف جامعه نیست، اضافه کرد: پرداخت این یارانه ها صرفا در اختیار طبقه مرفه جامعه قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پرداخت یارانه مستقیم به مردم در طرح تحول اقتصادی بیان شده است، اظهار داشت: در این طرح توجه دولت به طبقه زیرین جامعه بیشتر خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علي 27 تير 1387
اين طرح مستلزم همكاري تما م ارگا ن هاي و سازمانها........دولتي:خصوصي:شخصي:خارجي:.....مي باشد.

آيا اين همكاري و همفكري وجود دارد؟
آقاي آحمدي نژاد مي خواهد در 6ماه يا كمتر كار 30 ساله را انجام دهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.